ÜLDINE
Järgnevad tingimused reguleerivad Laimincom OÜ (registrikood 12383740) õigussuhet isikute vahel, kelleks on edaspidiselt Müüja ) ja päringu, tellimuse või ostu teinud isik (Klient).
TELLIMUSE TÄITMINE
- Kodulehekülje www.laimincom.ee puhul ei ole tegemist e-poega, lehel puuduvad hinnad ja päringuid ei käsitleta kui tellimusi, kui selleks ei ole eelnevalt kokkulepitud.
- Päringu täitmiseks peab Klient sisestama vajalikud andmed (Kliendi andmed), nõustuma tingimustega ja klõpsama nuppu „Saada hinnapäring“. Vastavalt päringule vormistame pakkumise või tellimuse kinnituse, mille Müüja saadab Kliendi e-posti aadressile.
- Tellimusi ja päringuid saab meile saata ka otse e-posti või telefoni teel.
- Kui tooted on töösse (st tooteid on hakatud tootma või tooted on pakitud ning välja saadetud kliendile) pandud, pole tellimusest võimalik taganeda.
TOOTEPILDID
- Juhime tähelepanu, et pildid on vaid illustratiivsed. Tegelik toode võib pildil kujutatust erineda.
TOODETE SAATMINE
- Laimincom OÜ vastutab vaid saadetise eest alates saadetise vastuvõtmisest saatjalt kuni saadetise üleandmiseni saajale.
- Juhul, kui saadetis on saaja poolt vastu võetud ning kirjalikult kinnitatud saadetise üleandmine, loetakse saadetis kohaletoimetatud komplektses ning mittepurunenud seisukorras.
- Hilinenud, kaotatud või purunenud saadetise kaudseid kulusid nagu saamatajäänud tulu ja mittevaralist kahju Laimincom OÜ Kliendile ei hüvita.
- Pärast tellimuse kinnitust lähetusaadressi muutmine on tasuline ja maksustatud veel kord kui eraldiseisev saadetise vedu.
- Kui Klient on soovinud kauba kohaletoimetamise - kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse kinnitusel. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
- Eeldatav tarneaeg on Eestis 1-2 tööpäeva (alates paki väljasaatmise päevast). Nädalavahetustel ja kohalikel pühadel võib tarneaeg nendel perioodidel olla tavalisest pikem. Võimalik on valida kullerteenuse või pakiautomaadi (Smartpost) vahel.
- Väljastpoolt Euroopa Liitu toimetamise korral tasub tolli eest paki saaja (Klient).
ERITELLIMUSTOOTED JA -TEENUSED
- Eritellimusel valmistatud või selgelt isikupärastatud tooteid (nt logo või trükitud toodetega, erisuurused) ei saa tagastada.
- Kehtib ka mastaabsete koguste puhul. Sel juhul täpsustatakse tingimus enne tellimuse kinnitust.
TAGASTAMINE
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks / Kliendiks on juriidiline isik. Juriidilisest isikust Klient ei ole tarbija Võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kauba tagastamiseks tuleb 3 päeva jooksul pärast kättesaamist esitada e-posti aadressil alar@laimincom.ee kauba ostust taganemise avaldus.
- Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav kaup ei vasta tellitule (vale või puudusega kaup).
- Laimincom ei vastuta transpordi eest, mille on tellinud Klient mõnelt teistelt kolmandalt osapoolelt.
ISIKUANDMED
- Kodulehe päringukeskkonnas säilitatavaid andmeid kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet.
- Isikuandmeid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.
- Kliendi isikuandmeid töötleb Laimincom OÜ.
- Laimincom OÜ võib anda loa isikuandmete töötlemiseks teistele juriidilistele isikutele tingimusel, et töötlejal on Laimincom OÜ-ga leping. Töötleja on kohustatud hoidma töödeldavaid isikuandmeid konfidentsiaalsena ja tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.
Loe lähemalt Privaatsuspoliitika.
NÕUETE ESITAMINE
Kõik tellimuste või arvetega seotud kaebused tuleb Laimincom OÜ-le esitada kirjalikult e-posti aadressil alar@laimincom.ee hiljemalt 3 päeva jooksul pärast tellimuse saamist.