Tingimused

ÜLDINE

Järgnevad tingimused reguleerivad Laimincom OÜ (registrikood 12383740) õigussuhet isikute vahel, kelleks on edaspidiselt Müüja ) ja päringu, tellimuse või ostu teinud isik (Klient).

TELLIMUSE TÄITMINE

  • Kodulehekülje www.laimincom.ee puhul ei ole tegemist e-poega, lehel puuduvad hinnad ja päringuid ei käsitleta kui tellimusi, kui selleks ei ole eelnevalt kokkulepitud.
  • Päringu täitmiseks peab Klient sisestama vajalikud andmed (Kliendi andmed), nõustuma tingimustega ja klõpsama nuppu „Saada hinnapäring“. Vastavalt päringule vormistame pakkumise või tellimuse kinnituse, mille Müüja saadab Kliendi e-posti aadressile.
  • Tellimusi ja päringuid saab meile saata ka otse e-posti või telefoni teel.
  • Kui tooted on töösse (st tooteid on hakatud tootma või tooted on pakitud ning välja saadetud kliendile) pandud, pole tellimusest võimalik taganeda.

TOOTEPILDID

  • Juhime tähelepanu, et pildid on vaid illustratiivsed. Tegelik toode võib pildil kujutatust erineda.

TOODETE SAATMINE

  • Laimincom OÜ vastutab vaid saadetise eest alates saadetise vastuvõtmisest saatjalt kuni saadetise üleandmiseni saajale.
  • Juhul, kui saadetis on saaja poolt vastu võetud ning kirjalikult kinnitatud saadetise üleandmine, loetakse saadetis kohaletoimetatud komplektses ning mittepurunenud seisukorras.
  • Hilinenud, kaotatud või purunenud saadetise kaudseid kulusid nagu saamatajäänud tulu ja mittevaralist kahju Laimincom OÜ Kliendile ei hüvita.
  • Pärast tellimuse kinnitust lähetusaadressi muutmine on tasuline ja maksustatud veel kord kui eraldiseisev saadetise vedu.
  • Kui Klient on soovinud kauba kohaletoimetamise - kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud tellimuse kinnitusel. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
  • Eeldatav tarneaeg on Eestis 1-2 tööpäeva (alates paki väljasaatmise päevast). Nädalavahetustel ja kohalikel pühadel võib tarneaeg nendel perioodidel olla tavalisest pikem. Võimalik on valida kullerteenuse või pakiautomaadi (Smartpost) vahel.
  • Väljastpoolt Euroopa Liitu toimetamise korral tasub tolli eest paki saaja (Klient).

ERITELLIMUSTOOTED JA -TEENUSED

  • Eritellimusel valmistatud või selgelt isikupärastatud tooteid (nt logo või trükitud toodetega, erisuurused) ei saa tagastada.
  • Kehtib ka mastaabsete koguste puhul. Sel juhul täpsustatakse tingimus enne tellimuse kinnitust.

TAGASTAMINE

  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks / Kliendiks on juriidiline isik. Juriidilisest isikust Klient ei ole tarbija Võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kauba tagastamiseks tuleb 3 päeva jooksul pärast kättesaamist esitada e-posti aadressil alar@laimincom.ee kauba ostust taganemise avaldus.
  • Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav kaup ei vasta tellitule (vale või puudusega kaup).
  • Laimincom ei vastuta transpordi eest, mille on tellinud Klient mõnelt teistelt kolmandalt osapoolelt.

ISIKUANDMED

  • Kodulehe päringukeskkonnas säilitatavaid andmeid kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet.
  • Isikuandmeid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.
  • Kliendi isikuandmeid töötleb Laimincom OÜ.
  • Laimincom OÜ võib anda loa isikuandmete töötlemiseks teistele juriidilistele isikutele tingimusel, et töötlejal on Laimincom OÜ-ga leping. Töötleja on kohustatud hoidma töödeldavaid isikuandmeid konfidentsiaalsena ja tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.

Loe lähemalt Privaatsuspoliitika.

NÕUETE ESITAMINE

All complaints related to the orders or invoices shall be submitted in writing to Laimincom OÜ at e-mail oliver@laimincom.ee no later than 3 days after You received the order.