Kaubanduse areng on kiire ning teistest eristumiseks võetakse ette aina enam pööraseid ideid ja lahendusi. Turunduslikud kampaaniad püüavad pilke ja toovad inimesed poodidesse, kuid mis saab edasi?
Selleks hetkeks, kui turundusmeeskond on kliendis piisava huvi äratanud, et viimane poodi külastaks, peab poes eesootav olema sama rabav. Poes tahab klient tootega lähemalt tutvuda, seda käes hoida, vaadata erinevate nurkade alt ja tunnetada. Kuidas aga lasta kliendil kaupa katsuda ja samal ajal veenduda, et see kliendiga koos poest maksmata ei lahku?
Siin kohal suudab Laimincom olukorra lahendada viisil, kus toote puhtus on tagatud, puuduvad esteetilised segajad ning klient saab täieliku toote tunnetuse.
Loomulikult on eduka müügi alustaladeks kompetentne ja kaasahaarav meeskond poes. Traditsiooniliselt on igas poes kassa, kuhu klient suundub oma ostu vormistama. Samuti on igapäevane nähtus, kuidas kassa juurde moodustub järjekord klientidest ja on ka juhtumeid, kus klient loobub oma ostudest, kuna on väsinud järjekorras ootamast.
Laimincom on taolised olukorrad lahendanud mobiilsete töökohtade ja maksepunktidega. Müüja saab kaupu tutvustades registreerida kõik ostud ja võtta makseid vastu, ilma et oleks seotud mõne kassaletiga poe teises otsas. Sellisel viisil jääb müüjal rohkem aega klientidega tegelemiseks ning silmapaistvus poes suureneb.
InVue edukust ilmestavad nimekad partnerid nagu Apple, Samsung, Walmart, T-Mobile, Verizon jne.
Eestis on nimekamateks partneriteks Tele2, Elisa, Telia ja Euronicsi esindused ja kauplused.
Küll aga on paratamatult olukordi, kus kliente on poes rohkem, kui klienditeenindajaid. Et kliendid infojanus ja ootejärjekorras kärsituks ei muutuks, paigaldab Laimincom värvilise ekraaniga interaktiivseid digisilte.
Digisildid mängivad videoid, et püüda klientide pilke ja kutsuvad toodet avastama. Ekraanil kuvatakse kampaaniaid, tooteinfot, hindu, lisaväärtuseid, tooteomadusi ja palju muud, millega klient saab oma ooteajal iseseisvalt tutvuda. Klient saab toote osas ülevaatliku teabe, ootejärjekorrast tekkiv tüdimus on väiksem tulema ja ettevõte on saanud tänu kliendi positiivsele kogemusele ja läbi turundustegevuse (kampaaniate kuvamise) täiendavat väärtust luua.
Eelnevaid ja veel mitmeid teisi kaubakaitse, tarkvaralisi, POS-lahendusi toob maale ja paigaldab Laimincom koostöös ülemaailma tundud ettevõttega. InVue on üle 40 aastase jaekaubanduse kogemusega ettevõte, mis keskendub poe keskkonna kliendikesksemaks muutmisele samal ajal ohverdamata turvalisust. Käesoleval aastal sõlmisid InVue ja Laimincom kokkuleppe, mille läbi Laimincom parandab kliendikogemusi eelneva Eesti asemel kõigi kolme Balti riigi kauplustes.
Laimincomi ja InVue pühendumuse ning parimate lahenduste välja töötamise tulemusel on mitmed nimekad ketid kasutamas parimaid lahendusi klientide teenindamiseks. InVue edukust ilmestavad nimekad partnerid nagu Apple, Samsung, Walmart, T-Mobile, Verizon jne. InVue lahendusi kohalikes kauplustes võib leida Tele2, Elisa, Telia ja Euronicsi poodidest.
Uuenduslike lahendustega tutvumiseks külasta Laimincom kodulehte või võtta ühendust meeskonnaga.